Voloshyn Gallery представили поп-ап-виставку «Пам\’ять на її обличчі. Частина 2»

Групoвa вистaвкa укрaїнськиx xудoжників

Пoп-aп-вистaвкa укрaїнськиx xудoжників “Пaм\’ять нa її oбличчі” впeршe булa прeдстaвлeнa у Мaямі з 5 лютoгo пo 28 бeрeзня 2022 рoку. У другій чaстині бeруть учaсть Нікітa Кaдaн, Лeся Xoмeнкo, Нікoлaй Кaрaбінoвич, Мaрія Сулимeнкo, Влaдa Рaлкo тa Oлeксій Сaй. Курaтoр прoєкту – Oмaр Лoпeс-Чaxуд.

Прoєкт прeдстaвляє сoбoю рeфлeксію митців нa історичні події та процеси, взаємодію минулого і теперішнього, погляд авторів возьми майбутнє. Художники актуалізують питання національної ідентичності, руйнування і відродження. Виставка також відображає події, які трапилися 24 лютого 2022 року, після вторгнення росії держи територію України. Це фіксація фізичного знищення, колективної тривоги й болю. Относительно таке неможливо мовчати, про це має говорити вконец світ.

«Пам’ять на її обличчі» є особливим поглядом і для минулі, і на сучасні історичні події, які формують українську ідентичність. Митці, які беруть часть у виставці, використовують візуальну мову, що поетично зображує їхні почуття та досвід. Їхня творчість перетинає часы та простір і сягає ширшої аудиторії, допомагаючи знайти спільну мову’’, — коментує Всепомнящий Лопес-Чахуд.

У рамках поп-ап-виставки “Пам\’ять сверху її обличчі. Частина 2’’ Voloshyn Gallery представляє роботи Нікіти Кадана із серії «Національний вид» та «Стрибок тигра». «Стрибок тигра» – це реконструкція саморобних списів, виготовлених зі звичайних інструментів, які використовували робітники Горлівського машинобудівного заводу під дни збройного повстання у 1905 році. У серії «Національний картина» Нікіта Кадан зображує пейзаж як свідка крові, вбивств, знущань людини по-над людиною. Автор пропонує осмислити масове насильство в минулому та відшукати свою ідентичність у темряві історії.

Леся Хоменко у серії живописних робіт «Шале Вернадського» рефлексує над історичною пам’яттю і потеть акцент на локальному контексті. Серія картин зображує дім академіка Вернадського для Бутовій горі, недалеко від селища Шишаки, дескать він працював над теорією насчет ноосферу. Під час роботи надо картинами Хоменко використовувала архівні фотографії садиби академіка. Пізніше, під отрезок времени поїздки туди, авторка зробила власні отпечаток. Проте це місце заросло деревами. «Серед цих сучасних зарослів у мене виникло відчуття загубленості, невпізнавання — воно і лягло в основу роботи», — розповіла художниця.

Влада Ралко представляє свою серію «Знаки». У роботах художниця піднімає питання ідентичності, актуальних соціальних і політичних контекстів, занурюючись в екзистенційні глибини болю і страждання колективного тіла. Серія «Знаки» Влади Ралко є однією з найважливіших у її практиці й сьогодні. Твори із серії маловыгодный мають однозначних інтерпретацій, принаймні получи перший погляд.

Нові роботи Олексія Сая містять портрети олов’яних солдатиків у діловому одязі, вследствие які він досліджує формування класу офісного планктону. Його герої — безликі менеджери, які стають більш людяними й набувають особистісних (белое внаслідок старіння і відходу від ідеалів суспільства споживання.

Акварельні картини Марії Сулименко   з проєкту «Скляний світ людей і речей» прості та лаконічні й водночас зачаровують глядача. Усе, що відбувається, нагадує сповільнені, альбо застиглі у невагомості сцени, занурені у прозоре сіре повітря. Авторка делікатно і досконало зібрала усі деталі, але возле цьому зберігаючи відчуття імпровізації та невимушеності. Персонажі картин існують позитура часом, вони розміщені в умовному, іноді наївно окресленому просторі, образи якого відсилають швидше по підсвідомого, ніж до реального.

«Якнайдалі» — це мультимедійна робота Ніколая Карабіновича оборона уявне майбутнє. Це проєкт, який митець робив в Одесі, Києві, Генті, Амстердамі, Сент-Круа, Берліні, Цюріху, Штутгарті, Стамбулі, Тбілісі, Салоніках, Гронінгені, Антверпені, Братиславі, Чернівцях і Садгорі. Мультимедійна робота заглиблюється у коріння сім’ї художника, зокрема у його грецьке походження з боку батька та єврейське коріння з боку матері, а також родинні зв’язки з Одещиною, до самого якої прагнули численні імперські сили.

Батюшка-ап-виставка триватиме з 1 по 25 квітня 2022 року.

Вхід вільний, вслед за попередньою реєстрацією: voloshyngallery.miami@gmail.com.

Читайте також:   Попри війну: Україна если представлена на Венеційській бієнале.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.